Ahad, 10 April 2011

Hai..Hai..Hai..

Hohoi..! da lame da aq tak bukak blog..
bestnye..! ramai follower.. haha..
hmm.. dah lame da aq tak pergi mandi air terjun..
hmm.. cantikkan..??!
ade sejarah tersendiri yang menyebabkan aku ngan kluarge tak pergi ke air terjun..
tapi.. adelah jugak teringin nak ajak family aku pergi berkelah..
tapi.. cme tak tau bile mase yang sesuai jek..
takot..! cume dapat mengeloh dalam hati je la..
hmm.. ape sejarahnye??
hehe.. korang tak perlu tau.. :)
owh.. aq ade story laen.. jap..

hmm.. korg rase.. kawan yang rapat..
RAPAT SANGAT-SANGAT..
4 ORANG..
boleh kekal ke tak yek??
hmm.. aku rase.. tak berape boleh.. sebabnye..

1) mesti salah seorang akan rase cemburu.. kadang-kadang tak pasal-pasal nak cemburu..
2) aku rase.. susah nak kekalkan 4orang kawan.. bagi aku.. maksimum pon 3orang.. kan??
akhir sekali..
3) aku dah pernah rase berkawan lebih dari 3orang.. kire bff la jugak..
susah nak jage hati ketige-tige kawan aku tu..

dan.. aku rase.. bff adalah untuk.. kite dan seorang kawan yang laen.. yang kite betol-betol boleh percaye..
dan.. bukannye bertige,berempat dan seterusnye..
akhirnye..
adelah yang tikam blakang la.. umpat bff sendiri la..
so.. aku still terpikir.. boleh ke aku nak kekal bff berempat??
huh.. poning bilo dipikir-pikir kn..
boleh pocah palo den..!!

OK LAH .. BUBYE..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan