Sabtu, 15 Disember 2012

Assalamualaikum :)

harini tak ada apa yang menarik yang nak saya ceritakan. tapi, tarikh harini sangat cantik (kalendar Islam) 1/2/34 ! Ya Allah. cantik kan? :') tapi tarikh yang cantik tak membawa apa2 perubahan pada saya :') saya tetap Dalily yang sama. tapi kan, yang sedih nya, pada tarikh ni saya masih belum berjaya membuangkan perasaan suka terhadap seseorang. sedih lah :'( lagi teruk, makin mendalam rasa suka, minat dan sayang terhadap dia. dan saya tak tahu nak buat macam mana lagi untuk buang perasaan tu. saya dan dia agak rapat. mungkin bukan agak rapat, tapi SANGAT RAPAT . huh *mengeluh* penat lah. oh, apa apa pon, perasaan saya ni saya akan simpan dan taknak sesiapa yang rimas dan terluka. kepada kawan kawan dan keluarga, kalau perasaan ni menyebabkan rimas, minta maaf banyak banyak. kepada yang dah tahu siapa yang saya suka, jangan menyampah dan sakit hati. perasaan ni datang tiba tiba. eh, okay lah, tak nak lah sedih sedih kan? hahaha. just this for now . xoxo Dalily :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan