Ahad, 24 Mac 2013

Assalamualaikum


Hai semua :") tak sangka ada orang nak baca blog ni. Farzana kata rindu nak baca blog saya. aww. malu titew, haha xD
Harini saya nak meluahkan perasaan kat blog. Kalau mak ngan ayah baca pon saya dah tak kisah. Kena marah pon takpe lah. Bukannya ada orang baca blog saya ni on ==’’

Saya tak tau kenapa saya minat dekat Mr H and now he has his own crush. It hurts me! Ya Allah, kuatkanlah perasaan hamba-Mu ini. Yang paling saya bencinya, saya taknak ada perasaan saying ke, suka ke kat Mr H ni. Sebab apa? Sebab perasaan ni jugak lah saya drop masa exam PMR! And I don’t want it repeat again for my SPM’s examination! Ergh! I hate this situation :”(
Apa apa pon. Sampai sini saja lah luahan hati. Lain hari saya upload new story. Doakan saya dapat lupakan perasaan saya dan focus dengan SPM pada tahun ni. #TeamSPM2013 ^,^V

Tiada ulasan:

Catat Ulasan