Jumaat, 29 Mac 2013

Assalamualaikum

Hai semua :* harini entry yang nak aku buat khas untuk budak yang dah pindah MUHAMMAD SYAHIDAN BIN MD EZAM
budak yang di maksudkan ialah budak yang berhijrah ke Gemas, Negeri Sembilan dan menetap disana kerana ayahnya yang telah pencen sebagai tentera. pergh! ayat BM aku . hahahah xD
k, yang sebelah dia tu aku. pendek? biar lah, sibuk je -,-
hmm, aku panggil dia idan. Idan ni sebenarnya tak lah rapat mana ngan aku sebelum ni. tapi sejak form3 aku ngan dia semakin lama semakin rapat. As Friend je lah. rupa rupanya Shahaidi ada inform aku masa kitorang kat Teluk Chempedak time jamuan akhir tahun form3, idan akan berpindah ke gemas. k, time tu aku tak rasa sedih sangat, tapi makin lama makin rasa sedih tu. haha. aku sure yang Shahaidi lebih sedih lagi dari aku. member kamcing dia tu :)
btw, aku ada curi2 ambil gambar idan time hari koperasi tahun lepas. ada lah jugak kenangan curi2 ambil gambar orang :P

haahaha. gambar yang kedua tu agak kelakar. sorry idan :)
k lah, sekarang ni, dia pon dah ada kat gemas, so, apa boleh buat, contect dia kat twitter, facebook and phone je lah. hmm, aku harap lepas ni, kalau ada rezeki, akhir tahun dapat lah kita ramai2 sama2 meraikan result SPM kita. InsyaAllah gempak result kita semua.
P/S : Rajin rajin kan diri kau kat sana idan. aku harap kita dapat cemerlang untuk SPM ni. jangan malas malas k :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan