Sabtu, 13 April 2013

Assalamualaikum





Hola semua :* harini terasa nak update blog, dah edit skin bagai, and now time to post new topic. hikhik. oh, btw, I just wanna say that I don't miss my crush, but I miss my 'brother' haha. actually i dont ever have any brother, but i really want it. brother tu nama dia Taufiq. but i call him as "budak tua" hahaha. baru semalam dia tau yang saya gelar dia macam tu :3 ehem, dia youtuber, rasanya ramai yang kenal dia lagi2 budak twitter. jap eh, nak curi gambar dia xD

k, budak kecik tu comel :)

ehem, agak lama dah kenal abang taufiq ni, rapatlah jugak sebab dia peramah gila. so, tak susah nak kawan dengan dia :)
okay, habis cerita pasal dia, now cerita pasal budak senget. saya selalu stalk dia. haha. dulu saya selalu buli dia dan sekarang ni dia pulak yang buli saya. haih -,- k, masa untuk mencuri gambar. ehem, nanti saya minta maaf semula ye abang abang xD
haha. k, dia dengan adik dia yang sangat comel dan gila2 :)

well actually, kenal dia since tahun lepas tak silap. masa tu dia 'kecik' lagi, so sanang lah nak buli dia. tapi sekarang ni, saya pulak yang dibuli. selalu kalah kalau perang mulut dengan dia. haih. sedih -,- tapi takpe. kadang kala saya pon menang jugak, walaupon dengan cara yang agak mengada, saya gedik, poyo nak merajuk. kahkah. mesti dia rimas kadang2. tau sangat dah :(
k, apa apa pon, diorang ni ada dalam list orang yang aku sayang :) kiranya walaupon tak jumpa live aku rasa happy bila dengan diorang. ehem, entry ni agak mengada, sbb story pasal lelaki, first time story pasal lelaki yang aku kenal kat twitter and facebook. kalau ada story pasal lelaki pon budak kelas aku :3

P/S : sekejap aku sekejap saya, nampak tak yang aku ni tak pandai nak tetap pendirian. lewls -,-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan