Sabtu, 4 Mei 2013

Assalamualaikum

Hai Hola Hello semua! haha. ehem, sepatutnya aku tak patut ketawa sekarang. sebab apa? sebab minggu ni 'examination weeks'! oh Allah! aku rasa takut sangat dengan exam kali ni sebab aku tak yakin dengan diri aku. mana tak nya, minggu periksa aku dengan macho dan megahnya boleh online facebook ngan twitter. hebat kan aku? gila lah! tapi takpe. apa apa pon...

okay. first paper. sejarah kertas 3. selama 3jam menulis tanpa rehat. fuhh, katang tangan aku lepas tu, merah, gigil. tulisan? toksah tanya lah. buruk sangat! Ya Allah. aku ni dah la jenis menulis lambat. lepas tu ada pulak kesilapan teknikal. cikgu kata dekat budak2 ni soalan 6,7,8 tu soalan salah, tu soalan form 4. fuhh, hebat! rasa nak kunyah je kertas jawapan.

tapi apa2 hal, aku still enjoy dengan paper 3 sejarah because of the answers have been prepared! hahaha. broken tak english aku? Alhamdulillah, dengan usaha kitorang yang pergi seminar kat ceruk dunia, akhirnya kitorang dapat sedikit sebanyak info pasal paper 3 sejarah :")

as all you know, Malaysia sekarang busy dengan PRU13. aku tak kisah lah nak kecoh2 kat akhbar ke tv ke kan? yang aku bengang dan panas tahap gelegak jiwa raga aku ni, bila online twitter, macam2 pulak budak2 hingusan yang nak tweet pasal BN lah, PAS lah, DAP lah. kalau kau dah layak mengundi tak ada siapa nak marah, ni tak, kau lagi muda dari aku, ape kes? panas kayy panas. kau tak payah nak bajet orang besar sangat. ingat homework, exam dah nak dekat lagi begus. insaf sekejap kan? kau tak payah nak sibuk2 hal orang tua kayy.

the most important things is... aku dah dapat kawal perasaan suka aku terhadap 'dia' ! Alhamdulillah Ya Allah, akhirnya kau menenangkan hambaMu ini yang selalu mengadu harapan padaMu! aku bersyukur! sekurang kurangnya aku tak ada lah nak pikir pasal 'dia' je. kalau nak study pon tak ada lah rasa tertekan sangat :")

rasanya tu je lah dulu buat masa ni :") kepada sesiapa yang sudi membaca blog aku yang tak berapa nak ada ni terima kasih je lah ye. nak bagi duit pon aku tak mampu. hehe. tiba masanya aku mengundur diri, sekali lagi terima kasih :") Assalamualaikum pembaca yang dirahmati Allah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan