Jumaat, 31 Mei 2013

Assalamualaikum

hai semua. hari update blog. pasal apa? pasal baju kelas. nak tengok tak design tu macam mana? 
design belakang
taraaaaaa~ haha. design hasil tangan ni

alhamdulillah. siap jugak design ni. tapi ada masalah sikit. hmm. semua benda pon ada risiko kan? so, apa yang aku dah buat ni risikonya persetujuan. kawan2 dah setuju dengan design ni. tapi harga pulak jadi masalah kat kawan2 ni. hmm. harga RM33 . bagi aku, harga dah berpatutan. tapi kawan2 kata mahal. susah lah kalau dah ada yang tak setuju kan? takpe lah. aku kena pikir positif, macam ni je lah. aku pikir kalau nak, biar semua nak. kalau dah taknak, biar semua tak dapat. senang cerita. lagi satu, kalau diorang jumpa tempat yang lagi murah, aku okay je. ikut je lah, asalkan semua gembira.

tapi masalah yang akan aku dapat lepas ni, kalau design yg aku buat berminggu minggu tak digunakan. mesti mak marah. fuhh. aku harap aku tabah hadapi dugaan ni nanti :") tapi takpe lah. nak buat macamana. kena puaskan hati semua orang. baru adil kan? aku halalkan je lah semua yang aku dah buat ni nanti. nak menangis pon takde gunanya. membazir air mata je :"D tu je lah kot buat masa ni. luahkan dekat blog pon jadi lah ye? :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan