Selasa, 4 Jun 2013

Assalamualaikum

hola semua~ ehem. update blog. malas actually, tapi dah ada orang tanya, so, aku update lah. tak tau nak story apa actually. OH! hmm, harini hari yang penat dan amat meletihkan! sebab apa? aku sambung latihan untuk ujian motor aku. fuhh~ uncle kata dia nak suruh aku cepat cepat buat ujian kelayakan, then dapat P lepas ujian JPJ. hmm. letihnya! disebabkan itu, aku tak dapat jemput ayah kat airport.

Ayah dah balik! hip hip horray! hehe. nanti nak pergi Cameron. tak sabarnya! dapatlah rilekskan kepala hotak ni sekejap. tapi kena bawak buku , buat kerja sekolah. HAHAHAHAHAHAHAHAHA . kayy ._.

tu je lah dulu buat masa ni. kena sambung buat kerja sekolah. confirm lepas ni tidur sikit je. sebab kerja banyak sangat yang tak sentuh. GTG. bye. xoxo, Dalily :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan