Khamis, 13 Mac 2014

Tukar Cara Penulisan

Assalamualaikum semua makhluk Allah yang dirahmati dan dikasihi :D

First of all, i would like to raise some do'a to MH370 which has lost more than 5days. Semoga semua ahli keluarga dan individu yang terlibat tabah menjalani ujian Allah SWT. To all rumor-ers, please keep quiet, because anything that you say may hurt someone feeling, please, just stop rumoring! biaq pi english terabur pun. asalkan orang paham. sudoh. Al-fatihah. (bagi sesiapa yg salah anggap, Al-fatihah bukannya sekadar mendoakan jenazah, aku tampaq satgi siapa yg kata lagutu)

okay, back to the topic, aku rasa aku nak tukar cara penulisan aku. means aku nak tukar cara aku menulis dari kisah peribadi kepada cerita rekaan sendiri. bukannya cara tulisan normal kepada cara "ittew nAq tuLish cEr!tew KitEw Nie" bukan kayy, bukan. orang nak baca pun seksa, aku nak taip pun seksa. bagi aku makhluk atau spesis yang type entahapehape ni bukan manusia normal. dia manusia yang lahir tak cukup vitamin dan otak dia separuh lagi tak berfungsi. nak bash? bash lah kalau berani. puih!

aku rasa aku nak buat cerita cerita rekaan sendiri, even i dont have any experience about writing or traveling *untuk cerita pasal tempat2 menarik* but i'll try my best. cewwaaahhhh. poyoss giloss katekooo! like seriously, bila aku baca novel cinta, mesti ada Korea lah, Paris lah. aku paling jauh pun pernah pergi Langkawi je. hahahahahahaha. Alhamdulillah laa. sekurang kurangnya ayah and mak boleh bawak jenjalan, kan? haaaa :)

and one more thing, InsyaAllah aku takkan tulis cerita cintaaaaaaaa je. sebab aku sendiri dah meluat. mana tak nya, buka tv sekarang ni pun asyik adaptasi novel, macam takde idea nak berkarya -,- tapi kalau nak tahu apa yang aku bakal coretkan, mohon kerap lah jenguk blog aku ni. cewwaaahh. macam ramai je yang nak baca cerita aku -,-

okay lah, cukup sampai sini aku melalut, merapu. lots of love, XOXO, Dalily :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan