Isnin, 5 Ogos 2013

Dah Nak Habis Ramadhan?

Assalamualaikum semua! hola, hello :)

nampak tak entry kat atas tu? tak nampak? okay, aku ulang lagi sekali, "Dah Nak Habis Ramadhan?"
pejam celik pejam celik dah nak raya. Ya Allah. tak ada lagi dah keberkatan bulan Ramadhan. tak ada lagi ganjaran pahala berlipat kali ganda. takpe lah. InsyaAllah, Allah izinkan kita sambut lagi Ramadhan tahun depan.

Sebenarnya aku takde mood nak raya tahun ni. dah lah ayah tak ada kat Malaysia, lepas tu we(nenek) pulak pergi raya dekat Klang, rumah maklong. hm hm, sunyi lah raya tahun ni. oh, tahun ni takde pun aku main meriam, almaklum lah, aku dah besar panjang. bak kata mak"kau tu dah besar mak orang, dah boleh kawin pon" hm. tapi aku still rasa aku ni budak. hahaha. Im still young!

oh, back to the story, Ramadhan kan dah nak habis, bermakna dah nak sambut Aidilfitri, dan lepas Aidilfitri pulak aku trial SPM ! huuwwaaaaaaa! tak ready lagi :"( taknak exam, taknak! errrghhhh! benci nya! bila fikir fikir balik, rasa nak marah diri sendiri, sebab aku makin malas, lagi lagi dah nak dekat dengan SPM, makin lah malas nya! erghh!

by the way, aku rasa tahun ni merupakan Aidilfitri yang paling tak best sekali, dan yang paling utama, paling membosan kan. haih. takpe lah, kalau ada rezeki aku upload gambar gambar gila aku dalam belog ni ye? dah lama rasanya aku tak upload gambar masuk belog aku :D

Akhir kata, kepada semua yang tinggal puasa, sila ganti puasa anda, Salam Akhir Ramadhan dan Selamat Hari Raya!

Xoxo, Dalily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan