Rabu, 27 November 2013

MERDEKA

Assalamualaikum !

Hola semuanya! Aku gembira sekali dongg sekarang!
hahahaha. enough! semua tu poyo je

Nampak kan caption di atas? Dengan ini, saya Dalily Binti Mohd Izam, dengan angka giliran CK073A004 berasa sukacita ingin mengatakan yang saya dah bebas! whooohoooo!

Tapi sebenarnya kan, rasa biasa je, maybe sebab saya ni kaki online, time exam pun online, so, kebebasan dan ke'freedom'an tu kureng menyengat lah~ tak best lah kan? hmmm

yang seronoknya, tak perlu lagi baca buku untuk periksa, saya boleh online sampai saya rasa nak muntah, saya boleh tengok 'tivi' bila bila masa yang saya nak! tak sabarnya nak baca novelsssssssssssss! haha. actually, saya suka sangat baca novel novel cinta ni *malu malu* ihikks! tapi saya tak boleh imagine yang saya ni herion, sebab heroin mesti cantik, kurus, putih. tapi saya berlawanan :"( tapi... ahhh! BIARKAN!

kononnya nak kerja lepas SPM ni, tapi saya rasa macam saya budak kecil yang tidak matang dan tidak tahu apa apa *ajet ajet comel* macamana ni? haih ._. tapi saya kena jugak kerja! nak merasa ada duit hasil sendiri and paling utama............. NAK HANDPHONE BARU !!! mak kata kalau nak phone canggih, baru, beli sendiri, guna duit sendiri. hmm, kayy ><

tak sabar nak bangun lewat, nak tidur lewat, nak chatting dengan crush, eh? *senyum* hahaha. kawan kawan dah ajak dah saya hangout bandar hujung minggu ni, nak barbeque lagi ._. tapi kan, saya rasa macam terlalu awal pulak nak lepak lepak macam ni. tapi bila cakap dengan kawan tak pepasal dapat gelaran "bongok" dari dia. haih. betul lah, saya cakap "tak rasa macam awal sangat ke kita nak hangout ni? tunggu ah seminggu dua"  kawan"awal apa nya! nak kerja lagi, kau nak buat lesen motor lagi, aku nak PLKN lagi, bila masa nak hangout? ke kau taknak join?"  saya"eh? mestilah nak! apedah! tapi........ tak awal sangat ke? haha"  kawan"hahahahha. bongok! dah ah! baca buku" (p/s: time ni periksa bio, hari akhir)

haha, gila kan? time exam tak habis lagi dah bincang hangout -,- kejadah harem betul mereka mereka ni semuanya (gaya tambi)

eh, dah lah, saya merapu terlalu teruk, nanti habis virus merebak, saya tak tahu vaksinnya apa (still melalut) haih! abah you! kbai -,-

P/S : aku guna "saya" sebab aku tengah happy (kot) and aku tengah gedik mengada. kalau tak jangan harap lah (poyo)

kayy. tak habis lagi melalut. dah ah. tumbuk kang ! haha (tak lawak)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan