Khamis, 12 Disember 2013

Rindu

Assalamualaikum semuanya~ hola holi cekebum cekebum

baik lah, harini aku nak merapu pasal apa eh? tiba tiba dapat idea and perasaan yang membuak buak nak menulis tentang RINDU. huuuuuwwwaaaaa~ :"(

Rindu yang bercabang kepada banyak perkara

1st : Rindu sekolah
Isnin baru ni aku pergi sekolah, di sebabkan time banjir aku duduk dekat sekolah rendah, rasa rindu dengan sekolah membuak buak. hmm. masa pergi pun sebab nak hantar buku teks dan lepas hantar aku terus balik. mana taknya, pergi sorang, takde geng, sekolah time tu penuh dengan form 4 je ._.

2nd : RINDU BFF !
guess who? she is ketot and cute,  just like me. cewwah. kahkahkah. Nur Farhanatul Syarfa' Binti Mohd Azwari. hambik. nama ayah dia sekali aku taip. rindu nak mati tahu? dah lah dia ada dok Klang nuh, hm hm. kononnya nak makan secret recipe lah, tutti fruti lah apa. hm hm. masa SPM konon nak tidur rumah dia lah apa, ajet ajet nak study bio sama sama, tapi tak pernah jadi sebab aku segan, cewwah. haha. lagi pun aku tahu yang aku takkan study kalau dah jumpa dia. bidaah je belaka laka tu xD

selain Syarfa, aku rindu Nur Amalia Athirah Binti Abdul Shukor. Allahu, masa musim bola haritu dia ada jumpa aku sebelum dia balik asrama dia, macam macam dia cerita, pasal ex dia lah, pasal kawan dia lah, aku yang takde mood time tu dengar cerita dengan mulut tersenyum tapi otak kosong. haha. SORRY AMA ! Amalia lagi rock dari Syarfa, sokmo sangat ajak tidur rumah dia, walaupun rumah dia ada ayah dia, ada abang abang dia, adik lelaki lagi. pergh! memang tak lah aku nak tidur rumah dia. susah woi. duduk dalam bilik je lah jawabnya ._. lagi pun aku tak suka sangat tidur rumah orang ni, sedangkan rumah nenek aku pun kena tidur bertudung apatah lagi rumah kawan kawan ._.

3rd : aku rindu cikgu cikgu :"(
jangan ingat aku budak perempuan yang kecoh ni cuma dengan kawan kawan je, silap besar! haha. aku dengan makcik cleaner pun aku bergurau senda, acentuu katekooo! haha. yang penting aku rindu ramai cikgu sekolah, aku rindu cikgu Aisyah, cikgu Faizah, Cikgu Kamilah, cikgu Azila, ustazah Rogayah, aboh pun aku rindu!
cikgu yang tak mengajo aku time form 5 lagi lah rindunya, cikgu Norizan, cikgu Fadhil, cikgu Azmi.... ramai weh, kalau nak list tak habis lah jawabnya. hee
aku antara murid yang selalu dijadikan bahan tepukan, pukulan dan tumbukan. haha. sebab suka cari pasal dengan cikgu :3

ada lagi yang aku nak tulis bab rindu ni. tapi terlalu open pulak nampaknya. kahkahkah. sampai sini dulu lah Dalily Mohd Izam merapu ye? sakit bahu nak taip malam malam gini ._.

Salam ketemu lagi ya teman teman. cewwah. hahaha. XOXO Dalily, Assalamualaikum :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan