Sabtu, 28 Disember 2013

Terima Kasih

Assalamualaikum semua, semoga siapa yang baca blog aku harini sihat wal'afiat.
okay, berbalik kepada tajuk. banyak cabang untuk ucapan terima kasih aku kalini

first : terima kasih ayah, mak sebab layan anak anak mak ayah yang degil, keras kepala, pemalas ni bawak jalan jalan ke Melaka. seronoknya walaupun sekejap je kita dapat pergi sana. terima kasih banyak banyak. sayang semua. muaaahhhhh!
((aku nak upload gambar tapi malas nak ambil memory card, lagipun kalau nak upload gambar lambat))

second : terima kasih kepada kawan kawan ((terutama syarfa)) sebab sentiasa sudi menjadi telinga yang mendengar rengekkan aku. haha. terima kasih banyak banyak, Allah ajelah yang mampu nak balas semua jasa baik kau syarfa :* ingat, aku sayang kau sangat sangat!

third : terima kasih kepada "King F" sebab ajar saya mengetahui dunia yang sebenarnya. dunia tak kejam, cuma manusia sendiri yang berlaku kejam terhadap diri sendiri. terima kasih sekali lagi :)

sebenarnya banyak yang aku nak cerita, lagi lagi pasal holiday ke Melaka tu, tapi mungkin bukan masanya lagi. kepada adik adik aku, selamat kembali ke sekolah. lepas ni kitorang berempat ajelah kat rumah ni. oh, kalau ada rezeki, aku habis aje lesen, bermulalah dunia 'pekerjaan' dalam hidup aku. kuikuikui. lemah rasanya bila nak jalani kehidupan baru, cewwah. life must go on. gituuu katekoo

ini ajelah dulu aku merapu untuk kalini. XOXO, Dalily :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan